komşum meryem

mrb ben sizinle kısa bir hikayemi paylaşmak istiyorum tam üç y..ıldır yakından takip ettiğim karşı komşum meryemden bahsetmek istiyorum size meryem 42 yaşında dul iki kız annesi bir hemşireydi yaklaşık on yıldır kocasını kaymetmiş meryem ama ben onu üç yıldır tanıyorum tanışm...amız bir rahatsızlığım sayesinde oldu ve doktorun bana yazdığı reçetedeki enjeksiyon yani iğneler sayesinde oldu annemin ricası üzerine bize gelip iğnelerimi yapıyordu hafta sonu iki gün dört ve hafta içi akşamlar olmak üzre etli butlu çok çok seksi açık giyinen ve doyumsuz bir fiziği vardı ben balkondan yada odamın camında süreklii her akşam evlerine b..akıp dururdum balkondaki hallkerini takip ederdim ve birgün onu izlerken yakalndım göz göze geldik ve hareketlerine heyecan katmaya başladı eğilmeler bacak göstermeler derken gecenin birinde balkondan bana gel işareti yaptığı güne kadar ve gittim odasındaydım artık evde on...dan başka kimse yoktu kızları ünüversite öğrencileriydi ikiside dışardaydı okuyordu öncelikle üstüne rahat giysiler giydi ve sonra yanıma oturdu film açtı ve hemen 23cm sikime dokunmaya başlayıp yalamaya başladı o sikimi yalarken ben daracık mis gibi kokan yeni traşlı amcığını yalamaya başladım ...ve bu tam 20 dakka sürdü ben de oda boşaldık böylece sonra banyoya girdik ve banyoda deli gibi sevişerek içine girdim daracık amı yanıyordu adeta ve doymak blmiyordu tüm gücümle girip çıkıyordum ve göt deliğine girmemi istedi ve ben buna asla hayır demem dedim içimden ve iki deliğine sırayla girip çıkmaya başladım göğüslerinin arasına boşaldım ve sabaha kadar uyumak yok dedi sabaha kadar o kaldırdıkça ben kökledim ve onun 4 kez boşalmasına şaşırmıştım ilk defa bir bayanın akşamdan sabaha dört kez boşaldığına şahit oluyordum ve bu kadın meryemdi hayalimdeki kadındı iyi okumalar seks-hikayesi.blogspot.com iyi vakitler diler ...
seks-hikayesi.blogspot.com iyi vakitler diler ...8 yıllık evli bir çocuk annesiyim. Kocamla birbirimizi severek evlendik fakat beni büyük hayal kırıklığına uğrattı. Evliliğimizin ilk 3-4 yılı fena geçmedi. Bazen kavga ettiğimiz oluyordu, çünkü o ailesinin sözünü fazla önemsiyor, bazen beni dinlemiyordu. Asıl sorunlarımız eşimin kumar illetine yakalanmasıyla başladı. Eşim maaşının neredeyse tamamını kumara yatırmaya başlamıştı. Arkasından kötü günler için biriktirdiğim, altınlarımı bileziklerimi yerine koyacağını söyleyerek zorla elimden alıp onları da kumarda batırdı. Hem hayatı kumar masasında geçiyor hem de benim çalışmama izin vermiyordu. Bir arkadaşımın aklına uyarak gizlice kozmetik ürünleri satmaya başladım. Eski çalıştığım markette edindiğim çevreyi kullanarak kamu kuruluşlarında ve bankalarda çalışan kadınlara ürün satıp en azından evin mutfak masrafı ile faturalarını karşılamaya başlamıştım. Daha sonra kocam o işi yaptığımı öğrendi ve bu kez oradan gelen parayı da istemeye başladı.. Parayı bilerek evde tutmuyordum ama onun zorlamasıyla ufak tefek bankadan çekip eline veriyordum.

Daha sonra kocam, çok uzak bir akrabasından yaklaşık 3 bin Euro borç para aldı. Fakat paranın ödeme günü gelince kocam o akrabasından kaçmaya başladı. Akrabası Bilal, bir mağaza işletiyordu. Bir gün kocamı kumar oynadığı yerde yakalamış, konuşmak için birlikte eve geldiler. Bilal, 45 yaşlarında hafif kel ve göbekli bir adamdı. Kocamla konuşurken gözü sürekli üzerimdeydi. Onlara hizmet ederken bana yiyecek gibi bakıyor, kahvesini alırken elimi okşar gibi hareketler yapıyor, ama kocam bunları görmezden geliyordu.. Adam sürekli olarak kocama. Tamam da Sinan sen bu parayı ne zaman ve ne şekilde ödeyeceksin deyip duruyordu. Kocam da ağabey tam tarih veremem ama bir iki ay içinde söz kapatırım diyor aklı sıra zaman kazanıyordu. Konuşma bu şekilde ilerlerken Bilal yüzüme dikkatli bir şekilde bakarak eşime döndü ve Arkadaş senin bu parayı ödemen zor. Gel seninle bir anlaşma yapalım, yenge gelsin bizim mağazada çalışsın, maaşının yarısını veririm yarısını da borcuna keseriz dedi. Kocamın birden gözleri parladı bana dönüp.Ne dersin dedi.
sex anılari
Kaç yıldır çalışma isteğime karşı çıkan kocamın birden çark etmesine şaşırdım ama teklifini kabul ettim. Ertesi gün sabah mağazaya gittim. Aslında mağazada bana ihtiyaç olmadığını gördüm. Çünkü iki tane 18- 20 yaşlarında kız vardı ve bana. Burada o kadar iş olmuyo..r ki, patron neden sizi işe .aldı de.dile..r. Saat on civarında Bilal geldi ve hemen beni odasına çağırdı. O da aslında elemana ihtiyacımız yok ama senin kocanın da borcunu ödeyeceği yok, bir senedir beni peş..i.nd.en koşturuyor, başka türlü tahsil edemeyeceğimi anlayınca bu teklifi yaptım dedi. Sonra çay söyledi ve sohbete başladı.k.
. Aslında ağzı çok güzel laf yapıyor ve çaktırmadan bana asılıyordu. İşte kocam benim değerimi bilemiyormuş da,.... hak etmiyormuş da falan filan. Daha sonra birlikte mağazanın içine girdik ve o sırada elini omzuma atıp diğer kızları çağırdı Esra Ablanız benim yeğenimin eşidir, burada size ablalık yapacak, onu fazla yorm. deyip i.çeri gitti. Bir iki gün çalıştım, Bilal ya sürekli yanıma gelip bana iltifat ediyor ya da odasına çağırıp sohbete zorluyordu.
Niyetini anlamıştım açıkça söylemiyor ama benimle yatmak istiyor hatta yatarsam kocamın borçlarını sileceğini ima ediyordu. Doğrusu ben de ondan hoşlanmaya başlamıştım çünkü kocamdan göremediğim ilgiyi ondan görüyordum. Daha birkaç günlük çalışmamda bile bana kendimi iyi hissettirecek sürprizler yapmış, ne kadar güzel ve alımlı bir kadın olduğumu söylemişti. Bir akşam mağazadan en son ikimiz çıktık. Sözde beni eve bırakacaktı ama vazgeçip bir restorana götürdü. Yemek sırasında kocaman taşlı bir yüzük hediye etti ve ruhumu okşadı üflendiğimizden beri kocamın bir çiçek bile alıp gelmediğin....i üstüne bir de benim takılarımı sattığını düşününce hiç de küçümsenecek bir şey değildi o hediye. Yemekten sonra beni çok güzel bir otele götürdü. O....anın penceresinden baktığınız zaman İstanbul’un neredeyse yarısını görüyordunuz. O duşa, ben de soyunup yatağa girdim ve Örtüyü üzerime çektim.
Yaptığımın doğru olmadığını biliyordum ama artık ok ..yaydan çıkmıştı, belinde havluyla duştan çıktığında inanılmaz seksi görünüyordu. Yanıma uzanıp öpmeye başladı, sonra üzerimdeki örtüyü çekip aldı. Bir anda kendimi savunmasız hissedip tekrar. üzerimi örtmek istedim ama o anda ben.. sarmala..yıp öpmeye başlayınca her şeyi unuttum. Kocam kadar olmasa da güzel sevişiyordu. İki kez arka arkaya seviştikten sonra kalkıp giyinmeye başladım. O kalalım sana doyamadım dedi ama benim eve d.önmem gerekiyordu. Eve. döndüğümde kocam önüne içkisini açmış beni bekliyordu. Yüzüme bakıp öfkeyle. Yattın değil mi onunla diye sordu. Hiçbir şey diyemedim. Önce evi terk etti ama birkaç gün sonra geri döndü. Şimdi kağıt üzerinde kocamla evliyim ama Bilal ile yasak aşk yaşıyorum. Bana ayrıl, sana ayrı ev açayım diyor ama bunu çevreme açıklayamam, gittiği yere kadar gidecek.
seks-hikayesi.blogspot.com iyi vakitler diler ...Size 17 yasndaki magcerami anlatmak istiyorum.Teyzemler ve dayımlar fransada otruyo yazlari buraya yani konyaya geliyolar 2sininde mukemmel kızları Var teyzemin kzı (dilan) mukemmel bi kız hep sikmek istemisimdir dayımın kizi (cansu) dilan kadar olmasada oda mukemml ama zayıf bi kız bigun ben dayimin oglu (berke) ile blkonda otrydm ve kuzenlrimi suzuydum onlar fransada cok rahat buyumuslerdi bendn 2 yas buyuklrdi yani 19 yasindalardi 2 side muhtesem vcuda sahipti bakmlilardi ozellikle teyzemin kizi dilan mukemmel bir kz cnsuda uzun boylu fakat zayf berke birdn dilan ablayi dusunrek cok 31 cekiyorum ben ddi olum manyakmsin kuzenin o senin ddim ama kzen baksana suna ya mukemmel bi affet ddi haklsin ama ben senin ablani dusunup 31 ceksem hosuna gidrmi ddm yok ama kndmi tutmyrum ddi sonra aksam oldu berke eve gtti benide annem aradi eve gel kimse yok bz dedenlere gtcez ddi tamam ddm kzlarida alip bze goturdum vodka ve bira aldim ymek ydik sonra icmeye basadik dilanla cansu herzamanki gbi raht davranyolrdi ve cok cesurca gyinmslrdi yani bunda bnimde payim vardi bizde kalcaklari icin iksinede bna olmayan dar sortlri verdim iksinin gotu cok netti uzrlerinde askili badilri vrdi bunlar vodkayi icti dilan ablam hakan ben ynyorum ddi cansu da aynen bende ddi ve askili bdilri ckrdlar dlanin goguslri sudyenden tasickti onlri gorunce sikim tas gbi oldu cnsununki ise cok kuzuktu bkmadm ble dyeblrdim bende sckldm dyrk sortmu ckrdm ve boxrla otrmaya bsladm yalndan skimi gormlrni istdim oylde oldu cnsu skme bkrk dudagni isrydu dilan ise sadce bakip durydu ne o kzlar kucuk kuzene takilp kaldnz ddler ne kuckmu dyip guldulr bn dlana yklstm ve opusmye bsladk cnsu ise boxsirmi indrip skmi emydu sanki vakumluyodu dilan dilini agzmda gzdrydu ytr ddm ve dilana synmasni syldim artk daynamydum istdgm olckti ve dlanin ami krsmdydi tam skarkn yapma ddi bkrym ddi bena ver bkrlgni ddm hyr gtmu sik ddi tamam ddi skimi tkrar cnsuya yalattm dlanin gtne brdn sktm grmdi skim krlck sndm bukulmustu cok kzdm ve brdn tkrar sktm aglmya bsladi ben ck hzli gtgel yapydum yavslamam isn bgrydu cnsu ise amini ona yaltmaya clsydu tam bsalrkn gotndn kan gldgni frk ettm gtu yrtlmsti ve durmadm dvam ettm gtne bsldm ve skmi gtndn ckrip yalmasni syldm yalamaya bsladi cnsu gzlrme bkydu bni sik drcesine ama byle afet vrken o 2. Plandydi bnim icn ytrnce yaltip skm kalktktan snra amina grmk istdm bu sfr izn vrdi ue bozdum kzligi benimdi yklsk 15 dk sktm ve cnsunun agzna bsaldm snra cnsu skmi yaladi ve bni sk di tamam kuzen dyip amina dyadm onuda bozdum 3 dfada ona bosldm cnsu bu sirda 7 dafa bslmsti dilan ise gtne krem surup acisnhp dindirmye calisyodu snra dlani yne sktim ama ben bitmistim daha bosalamydum tam 25 dk sktim bosalamadm dlan 2 kz bslmsti ve skm dlnin amndykn alkolnde etksyle sizmistik sbh oldu bunlar pismanlik duymaya bsladi ve cozum aradik brkenin ustne atcklardi adet oldklri zman brkyle skisp onun bozdgunu sylcklrdi oylde oldu ben hr yaz kuznlrmi skyrm 3 mzde evli oldgmuz halde ama dlana doyamyrum bi trlu

Herkesin çıtır diye tabir ettiği henüz tazecik bir kızım. Yaklaşık 1,65 boylarında beyaz tenli 45-50 kg, ağırlığında sarı dalgalı saçlı bir kızım

seks-hikayesi.blogspot.com iyi vakitler diler ...Ben henüz 18 yaşındayım, liseyi bu sene bitirdim ve üniversiteye kayıt yapmaya hazırlanıyorum. Herkesin çıtır diye tabir ettiği henüz tazecik bir kızım. Yaklaşık 1,65 boylarında beyaz tenli 45-50 kg, ağırlığında sarı dalgalı saçlı bir kızım. Bazen aynada kendime baktığımda genellemenin ne kadar üstünde bir kız olduğumu görebiliyorum. Her neyse belediye otobüsünde başımdan geçen bir hikayeyi sizlerle paylaşmak istiyorum. İzmir Karşıyaka da oturuyorum ve üniversite hazırlık kursuna İzmir merkeze gidiyordum. Dershane öğleden sonra idi ve çıkış bir hayli geç saatlere kalıyordu. Burada yaşayanlar bilirler Cumartesi günleri hele dershane çıkış zamanı akşamları otobüslerin ne kadar dolu olduğunu. Otobüs zaten dolu gelir ve herkes durakta o dolu otobüse hücüm eder. Yine bir cumartesi günü dershane çıkışı Karşıyaka otobüsünü durakta bekliyorduk. Hava yağmurlu durak tıklım tıklımdı. Otobüs geldi ve doluydu. Bilirsiniz ukarus marka otobüsleri kağnı gibi gider ama çok fazla yolcu alır. Önden binmeye çalıştım ama imkansızdı ve şoför orta ve arka kapıyı açtı bende arkadan bindim. Üzerimde kabanım vardı, içimde ise diz üstünde bir etek giymiştim. Dizime kadar olan bir çorap vardı bacaklarımda. Neyse otobüse arkadan bindim ve zorlukla en arka köşeye gidebildim. Benim arkamdan da birçok kişi bindi otobüse ve artık herkes birbirinin üzerindeydi sanki. Benim yüzüm otobüsün arkasına bakar bir vaziyette idi ve yanımda sağımda solumda erkekler vardı.Ben onlarla temas etmemeye çalışıyordum ama nafile köşeye öyle bir sıkışmıştım ki neredeyse yüzüm otobüsün arka camına yapışmıştı. Otobüs hareket etti ama trafik çok kalabalık ve yağmur olduğu için kağnı gibi yol alıyorduk.
Hareket ile birlikte biri sağ biri sol tarafımda olmak üzere kalçalarıma aşırı baskı hissetmeye başladım. Baskı belli bir süre sonra belli noktalarda sanki dürter gibi his duymamı sağlamaya başladı. Belli ki arkamdaki iki erkek erkekliklerini kaldırmış ve götüme dayamaya başlamışlardı. Önceleri kalçalarımın yan taraflarına gelen erkek organları birinin hamlesiyle değişti ve adam tam arkama dayandı. Erkekliği çok kalkmıştı ve neredeyse götümü delecek gibi tam hedefine baskı yapıyordu. Otobüsün dur kalk hareketleri ile beraber o sertlik hedefe doğru gidiyor ve geliyordu. Engel olmayı düşündüm fakat her yanım erkekti ve kımıldayacak yer yoktu. Katlanmaya karar verdim yapacak başka bir şey yoktu. Arkamdaki adam gidip gelirken her iki tarafımdan da baskılar artmıştı yani üç kişi götümün her yanına dayamıştı organlarını. Bir ara bir el hissettim sol tarafımda ben ses çıkartmayınca cesaretlendi herhalde ve götümü ellemeye sıkmaya başladı. Ne yalan söyleyeyim o üç adam haricinde kimse görmüyordu bu olanları ve yapacak fazla bir şeyimde yoktu ve yavaş yavaş zevk bile almaya başlamıştım. Ben engel olmadığım için elleme gittikçe hoyratlaşmaya kabalaşmaya başlamıştı. Adam neredeyse kıçımı parçalayacak sandım. Tam o anda ikinci bir el bu kez daha cesaretli bir eldi bu, yavaş yavaş eteğimi kaldırmaya ve elini çıplak götüme değdirmeye başladı. Kızarmıştım ama kimse görmüyordu. Bağırmak engellemek istiyordum ama bir yandan da içimdeki ses bırak diyordu. İkilem içinde içimden gelen arzuların rüzgarına bıraktım kendimi. Daha önce birkaç kez öpüştüm oramı buramı sıkıştırdılar ama hiç kimseyle beraberliğim olmadı. Tek cinsel deneyimim mastürbasyondu. Otobüste üç adamın götüme yaptıkları baskılar ellemeleri sıkmaları çok hoşuma gitmeye başlamıştı. Herhalde o üç adam artık birbirlerinden cesaret alıp tüm hareketlerini serbest bırakmışlar ve üçü beraber hareket etmeye başlamışlardı.

büşra 17 yasında lıse ogrencısı

seks-hikayesi.blogspot.com iyi vakitler diler ...büşra 17 yasında lıse ogrencısı bırgun kayıs atmıstı okuldan bulustuk aksama kadar vaktımız vardı onu kımsenın olmadıgı bır yere goturmustum... boz dagın zırvesı agacların arasına arabamı cekmıstım bır kaca aıle pıknık yapıyordu bıraz daha tenhalara gıttık arabamda sohbet ederken onu opmek ıstedıgımı soyledım oda yanagını uzattı sonra tekrar tekrar derken dudaklarına yapısı verdım ıtırazsız onu opmeme ızın verıyordu yanına yanastımki ellerım bacaklarının ustunde gezdırıyordum Artık oda opucuklerıme karsılık vErıyordu dudaklarımız resmen kıtlenmıstı kulaklarını emıp onu Cok ıstedıgımı soyluyordum kısık kısık sesle lakosunun altından elımı sokup goguslerını oksAmaya basldım once sonra Lacosunu.... tamamEn cıkardım ustunden sıyah sudyenını kaldırıp kucuk memelerını emmeYe basladım sikim kazık gıbı olmustu Onun bır elı kasıgımın ustunde duruyordu hafıfce elını tutup sert sıkımın ustne getırdım.... Once haretesızce elını sıkımın ustunde tutuyordu Bende pantolonun ustunden amını oksamaya calısıyordum bır cesaretle pantolonunun dugmesını acıp elımı yavas yvas kılodunun ıcıne goturdum Cok zevk almıstı amı oan sulanı verdı.... ona yardımcı olmak sın fermarumı acıp sıkımı dısarı cıkarttım ve Elıne verdım opusmeyı bırakıp dıkatlı dıkatlı sıkıme bakıp sıvazlıyordu boynunu emmeye baslaDım bız sadece boyle opusecekmıyız dıye sordu Bende sen ne ıstersen ben herseye hazIrım dedım kucagına oturmak ıstıyorum dedı.... pantoLonumu cıkardım oda cıkardı kucagıma..... oturup sıkımın ustunde Saga sola kıpırdayıp kendını daha da cok zevk getırıyordu hafıf yukselıp sıkımı elıyle tutup sıkımın basını amının arasına yerlestıRıp surtme basladı arabada cok zor..... oluyordu patlamak uzeraydım kapıyı actım napıyorsun dedı IcınE almanı ıstıyorum dedım arabanın arkasına gecıp onu hafıfce domaltıp bcaklarını araladım am syu bulasmıs kasıklarını emmeye basladım dılımı amının arasında gezdırıRken parmak uclarına dıkılıp hafıf hafıf tıtrıyordu sıkımı amına yerlestırıp ıcıne..... swrtce gırdım onun zevk ınlemelerıyle daha hızlı..... daha hızlı sıkıyordum kucuk amını bırak artık dedıkce belıne sıkıca sarıplıp ıcıne daha hızlı gırıp cıkıyordum tam bosalırkrn sıkımı amından cıkarıp saga sola bosalmaya basladım yuzunu bana dogru donup dudaklarıma yapısıp opusmeye devam etteık ogun den sonra bırdaha hıc sıkısemedık