Bu Blogda Ara

18 Kasım 2014 Salı

Arkadaşımın ablasını fena siktim

Merhaba Ben Alper;
18 Yaşında 180 boyunda ela gözlü yakışıklı kaslı bir çocuğum. 5 ay önce yazlığa gitmiştik. Sıkılmayayım diye yazlığa küçüklüğümden beri çok sevdiğim arkadaşımın ailesini davet etmişti. Ben arkadaşımı severim ama ablasını daha çok severim. Arkadaşımın ablası da 175 boyunda üniversite son sınıfta okuyan beyaz tenli gothic bir kız. Bir kaç gün sonra bize geldiler. Arkadaşımın ablasının adı Cerendi. Üstünde kırmızı bir elbise vardı ve bacakları falan ortadaydı. Bacakları öyle güzeldir ki küçüklüğümden beri o bacaklara boşalma hayallerim vardı. İlk gün akşam ben Arkadaşım ve Ceren abla poker oynuyorduk derken konu birden kız meselesine gitti ben de ne olsun Ceren abla kızlar bize bakmıyor falan dedim. Olur mu öyle bakan vardır dedi. Saat 3:00e geliyordu yattık. Bundan 2 gün sonra arkadaşım bisikletle turlamaya çıktı. Biz ikimiz evde tek kaldık. Bir süre konuştuktan sonra konu cinselliğe geldi. Biraz daha konuştuktan sonra ceren abla milli olmak ister misin? diye sordu. O an utandım ama onu istiyordum. Elime 3-5 lira tutuşturdu ve git 2 bira al gel dedi. O yolda neredeyse boşalıyordum. Ben yokken fileli çorap kolluk falan giyip iyice azdırıcı bir görünüş almıştı. Karşımda portakal memeli kılsız amlı bir kız görünce şok oldum. Beni de soydu ve penismi okşadı. Daha sonra balkona geçip uzun uzun konuştuk ve biralar bitince hadi başlayalım aşkım dedi ve beni duvara yapıştırdı uzun süre öpüştük ve benim odaya girdik. Ceren’in dudaklarından yalamaya başladım göbek deliğine bir yuvarlak attım ve amı karşımda ıpıslak duruyordu. Daha fazla dayanamadım ve kafasını penisime bastırdım. O kadar güzel çekiyordu ki neredeyse bayılacaktım. Daha sonra onu yatağa attım ve götüne girdim. Sarhoş olduğu için fazla hissetmedi bağırınca çevreden komşular rezillik çıkarmasın diye amına girdim. Bir 10 dk kadar siktikten sonra penisimi bir çıkardım kanla karışık boşaldı. Bende kanına boşaldım ve karıştırıp tadına baktım. 2 dk sonra birlikte banyoya girdik ve bir posta da orda siktim.

10 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 05373071055.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
      Sil

      Sil
  2. Hasan yaş 29 istanbul dan bayanlar gizlilik içinde görüşmekteyim dost ve arkadasa ihtiyacı olan bayanlar beni tanımak ister misiniz 05446262147 geç kalmayın

    YanıtlaSil
  3. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar cılgın kızlar FANTAZI DUSUKUNU EVLİ ÇİFTLER subay ve astsubay hnmları her turlu fantazi ile 24saat 22 cmyle en az 4 posta garantısıyle uygulamalı olarak sıkıslerımız üçretli yapılır bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  4. Atesli liseli kızlar olgun bayanlar ve zayif olanlar 0545 606 99 17 sadece bayanlar ve liseli kızlar için whatsapp tan da msj atabilrsiniz

    YanıtlaSil
  5. 0553 0935636 ben ahmet , kalın ve uzun aletimi istermisin ara veya ekle .. skype; farukfaruk023 #elazig #elazigerkek #elazig #elazigbayan , elazığ erkek arkadaş, elazığ bayan arkadaş, elazığdan aktifim 

    YanıtlaSil
  6. GİZLİLİK İÇERISİNDE SEKS MUTLU OLMAK İSTEYEN HNMLAR İÇİNDEKİ ZEVKİ TATMAK İSTEYEN AZGIN DUL BAKIMLI KIZLAR FANTAZİ DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTİSİYLE UYGULAMALI OLARAK IHTINAYLA SİKİŞLERİMİZ ÜÇRETLİ TARIHE GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  7. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen ve hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan maddi sorunu olmayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar men faatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  8. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı yasanır NOT ÖZELLİKLE SİVAS VE ÇEVRE İLLER 0534 489 55 20
    YANITLA


    YanıtlaSil
  9. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil