Bu Blogda Ara

18 Kasım 2014 Salı

İnşaatta sikiş hikaymiz

mrblar adım alev arkadaşlar bana ateşli alev derler adım gibi ateşliyim ve ban alkana benziyorum sizlere başımdan gecen bir olayı anlatacam 1.67 boy 65 kiloyum balık etli dolgun göğüslerim var İstanbulda yalnız yaşıyorum 2 yıl önce boşandım ben büyük bir firmada sekreterlik yapıyorum birgün mesaiye kaldım saat 10 30 11 arası ben otobüs duragınageldim otobüs bekliyorum üzerimde siyah dekolteli bir badi dar bir kot ve topuklu bir ayakkabı var otobüse bindim ve tıklım tıklım doluydu ben arkalara doğru ilerledim o sırada arkamda bir nefes hissettim adam bildiğin sakkalı kıllı biri bana arkamdan dayıyor yarragını ilk başta cok sinirlendim ama daha sona otobüs sallandıkça frene bastıkça hoşuma gitmeye başladı. oda bunun farkıdaydı o kürek gibi elleriyle kalçalarımı okşuyor ve kendine doğru çekiyodu bundan cok hoşlanmışdım
daha sona otobusden indim oda indi beni takip etmeye başladı tabi buldu benim gibi fıstık bir kızı kaçırmak istemiyo bizim mahalle de çok inşaat var adam bir inşatta girdi bende adamın arkasından gittim çünkü uzun zamandır sikişmiyordum sevgilimle aramız iyi değildi beni sikmiyordu adamın gizemli tavırları beni daha cok azdırıyordu. sonra ben inşatta girdim adam beni kürek gibi elleriyle kendne cekti heyecandan kalbim duracaktı adam beni yatağına attı üstüme cıktı beni soymaya başladı bende onu soyuyordum hızlı hızlı amcıgım kabarmış ve sulanmışdı onunda yarragı kazık gibi oldu yaragını görünce daha cok azdım ve beni yalamaya öpmeye başladı ben inlemeye başladım oda bana bacım uzun zamandır karı sıkmıyom dedi bende ona bende erkek yüzü görmediğimi söledim daha sona birden hızlandı hemen bacaklarımı ayırdı ve
tatlı kalın damarlı ve kıllı yarrağını amcıgıma geçirdi ben zewkten ölüyorum oda öleydi çok tatlı amcıgın var dedi ikimizde inlemeye başladık inşaat yalkılanıyordu sesimizden offff harikaydı ikimizde boşaldık ama ben doymadım daha sonra ben onu tahrik etmeye başladım kıllı yarragını yaladım çok tatlydı bal sürmüşdü sanki hemen kazık gibi oldu yarragı belliki oda doymamışdı ben yaladıkça inliyordu saçımı cekirdu daha sonra beni yaladı göğüslerimi emdi bebek emer gibi ıssırdı kürek gibi elleriyle amcıgımı okşadı ve bana dediki amcıgın yarragımı istiyo ve tam sikilcek kıvama geldi dedi bende erkeğim sik beni demeye başladım oda bana sen istedin dedi ve cok hırslandı hemenbeni ytırdı bacaklarımı omzuna aldı off süperdi beni hızlı hızlı sikti hızlı hızlı sikiyordu 5 7 dakka civarında gidip geldi ben zewkten çığlıklar atmaya başladım ve iikimizde boşaldık ben dinleniyordum çünkü çok yorulmuşdum çığlılkarımı üstte yatan inşattcı duymuş olmalı oda geldi hemen oda soyundu ağzının suyu akıyordu bana bakarken ama ben gene doymamışdım onunda tadınabakmak istiyordum ve oda soyundu hemen yarragını ağzıma verdi diğeride bizi izleyim yarragını okşuyordu ben yaladıktan sona oda benim amcıgımı yaladı kudurmuştum sikişe açtım ve biri götümden diğeri amcıgımdan sikiyordu zewkten uçuyordum içimden hiç çıkartmalarını istemedim aradan 8 dakka falan sona hepizde boşaldık ve ben giyindim sabah olmuştu cok güzel bir gecedeydi herkezin yaşamasını isterim gerçek bir olaydır arada buluşup sikişiyoruz size bol sikişli günlerr

13 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 05373071055.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05373071055 BEN MEHMET NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR 7 24 ARAYABILIRSINIZ YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM VATSAP LINEA VIBER NOT GAYLAR ARAMASIN

      Sil
    2. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
      Sil

      Sil
    3. Merhaba 0536.932.27.67 ÖZELLİKLE HEMŞİRE ÖĞRETMENLER SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
  2. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080

    YanıtlaSil
  3. Hasan yaş 29 istanbul dan bayanlar gizlilik içinde görüşmekteyim dost ve arkadasa ihtiyacı olan bayanlar beni tanımak ister misiniz 05446262147 hasan sizi bekliyor

    YanıtlaSil
  4. Hasan yaş 29 istanbul dan bayanlar gizlilik içinde görüşmekteyim dost ve arkadasa ihtiyacı olan bayanlar beni tanımak ister misiniz 05446262147 hasan sizi bekliyor

    YanıtlaSil
  5. Atesli liseli kızlar olgun bayanlar ve zayif olanlar 0545 606 99 17 sadece bayanlar ve liseli kızlar için whatsapp tan da msj atabilrsiniz

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. GİZLİLİK İÇERISİNDE SEKS MUTLU OLMAK İSTEYEN HNMLAR İÇİNDEKİ ZEVKİ TATMAK İSTEYEN AZGIN DUL BAKIMLI KIZLAR FANTAZİ DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTİSİYLE UYGULAMALI OLARAK IHTINAYLA SİKİŞLERİMİZ ÜÇRETLİ TARIHE GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  8. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen ve hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan maddi sorunu olmayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar men faatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  9. gizlilige önem veren azgın dul bakımlı hnmlar FANTAZİ DUSUKUNU EVLİÇİFTLER tek bayanlar hemsıre ve ögretmenler sırdas olmak isteyen yurdumun tum çicekleri 24saat 22cmyle en az 4 posta garantili sikişlerimiz İHTINA VE ÖZENLE yapılır BİLGİNİZE 0534 489 55 20 ACİL ACİL.. özellikle sivas ve cevresi

    YanıtlaSil
  10. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil