Bu Blogda Ara

18 Kasım 2014 Salı

Yan odada sikiştik ve azdım

Merhaba ben özlem sekse doymayan kocamın önünde arkadaşlarıyla delilerce sikisen bir evli bayanim beni diken bırakamıyor o kadarda ateşli ve seksi vücuda sahibim yine kocamin arkadaşı bize geldi hep beraber oturduk muhabbet ettik bu esnalarda kocam yanimizdan her ayrildiginda mutlu beni elliyor opuyor kalcalarima sikini dayiyordu saat geç oldu o gece yapmicagimi söyledim ama öyle olmayacaktı arkadaşa salonda yatak yaptım bende kocamla odamıza gittik kocamseks yapalım dedi ben istemedim onu iyice gerdim ve kizdirdim sonrada uyumasını bekledim ben o esnada kalktim ve yan odaya gittim mutlu ise uyuşmuyordu beni görünce şaşırdı yaninda yer varmı dedim televizyon izliyordu ışıklar kapalıydi yorganına kaldırdı gel dedi bende kalcalarimi ona yaslicak şekilde yattım hemen başladı beni öpmeye parmaklamaya deliriyordum elimi pijamasindan içeri soktum ve sikini avuclarima aldim siki tas gibi oldu ve o pozisyonda kilodumu siyirdi ve amcigima yerleştirmeye başladı kocam ise içerde uyuyordu sikini dibime kadar sokuyordu sonra kalktim aldım sikini agzima boğazına kadar soktum deliler gibi yaliyordum sonra bu oturur pozisyonda kucağına çıktım ve amcigima sürmeye başladım o da beni kalcalarimdan tuttuğu gibi soktu amima başladım inmeye inleye siktirmeye beni çok iyi sikiyordu bu pozisyonda memelerimi emdirdim sikinin tadına baktım sonra bu beni aldı altına kaldırdı bacaklarimi başladı sikmeye vura vura kalcalarimdan sesler geliyordu çığlıklar atmaya başladım kendimi kaybettim öyle fena sikiyordu kocam duymuştur dedim kesin ve kapıya baktım bizi izliyor sonra karşımıza geçti dimdik sıkıni sivazlamaya başladı mutluda daha sert sikmeye başladı bende kocamim nasıl iyi sikiyormu dedim devam edin dedi mutluya karim senin istediğin gibi sikebilirsin dedi onu duyunca daha bi sert sikmeye başladı arkama geçti dayadi sikini gotume başladı gotumden sikmeye beni doyuruyordu onun yarragiyla cosuyordum sonra kocamda dayanamadı yattı altima beni aldı kucağına soktu amcigima mutluda gotume yerleştirdi ikisi birden başladılar sikmeye bir kocam sokuyor bir mutlu başladılar beni deli gibi sikmeye boyle bir zevk yok kocam ve arkadaşı beni sikkeriyle zevkin doruklarına çıkardılar ve ikisinde ayni anda sokmaya başladılar kocam da mutluda sikkerini dibine kadar a yeni anda yerleştiriyorlardı sert sert amim gotum sikle doluyordu sonra mutlu beni kocamdan aldı ve yatırdı yatağa üstüme abanarsk soktu amima başladı makine gibi sikmeye ve sonra büyük bir inlemeyle amcigimin derinlerine bosalmaya başladı deliriyordum kocamin yaninda arkadaşı içime bosaliyirdu son damlasına kadar vura vura bisaldi bak dedi karina bosaliyirum amini spermlerimle doldurdum dedi sonra kocam soktu başladı vurmaya amcigim murlunun spermleriyle dolu kocama siktiriyordum büyük bir inlemeyle oda boşaldı superdi bunun üzerine mutlu sikini ağzıma verdi yaladim emdim başladı eliyle oksamaya ve ağzıma ikinciye boşaldı kocam da sıkıntı dayadi agzima o da boşaldı ikinciye ikisininde sikini emiyor agzimda döller le bir onu bir onu sokuyordum beni yapamaya başladılar zevkten ucuyordum kocalarim benim dedim hadi yatağa dedim ikisininde aldım yatakta uyuduk

36 yorum:

  1. teşli BAYANLAR Ben kaan 05373071055.İSTANBULda Real Sex İstiyorsanız Gizlilige Önem Veren,Gizli aşk ilgi sevgi sexs zevk kaçamak mutluluk arkadaş dost arayan bayanlar sadece bayanlar arasın evli dul bekar fark etmez fantazı arkadasınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasan yaş 29 istanbul dan bayanlar gizlilik içinde görüşmekteyim dost ve arkadasa ihtiyacı olan bayanlar beni tanımak ister misiniz 05446262147

      Sil
    2. 05373071055 BEN MEHMET NUMARAM AZGIN DOYUMSUZ ATESLI SEKSTE SINIR TANIMAYAN EVLI DUL MUTSUZ DOYUMSUZ BAYANLAR 7 24 ARAYABILIRSINIZ YILARDIR EVLIYIM HIC ZEVK ALAMIYORUM DIYORSAN HEP TEK TARAFLI ILISKI YAPAN ERKEKLERE BOYUN EGMEYIN ISI BITTIMI KALKIP SENIN NE OLDU OLDUGUN HIC UMRUNDA OLMAYAN BIR TEK KENDINI DUSUNEN SENI SEKSTE MUTSUZ EDEN ERKEKLERE KOCALARA BOYUN EGMEYIN ARAYIN TANISALIM BIR TLF KADAR YAKINIM SIZE BEN SIZIN MUTLULUGUNUZ ZEVKE GELEMENIZ SEHVETLE DEFALARCA BOSALMANIZ ICIN BURDAYIM VATSAP LINEA VIBER NOT GAYLAR ARAMASIN

      Sil
    3. Selamlar konya yada disindan bayanlar 1.83 boy esmerim 0530 760 48 00

      Sil
    4. Selamlar konya yada disindan bayanlar 1.83 boy esmerim 0530 760 48 00

      Sil
    5. Selamlar konya yada disindan bayanlar 1.83 boy esmerim 0530 760 48 00

      Sil
    6. Selamlar konya yada disindan bayanlar 1.83 boy esmerim 0530 760 48 00

      Sil
    7. slm batuhan ben istanbuldan 0531 880 14 71 ateşli mutsuz EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR aldatmayi merakediyosan ara tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var mutsuzsan ara erkekler gaylar top aramasin
      Sil

      Sil
    8. Merhaba 0536.932.27.67 ÖZELLİKLE HEMŞİRE ÖĞRETMENLER SEXSSİZ BİR HAYAT DÜŞÜNEMİYORUM VE ÇOK SEVİYORUM BENİM GİBİ DÜŞÜNEN OLGUN ERKEK ARAYAN ERKEGE SEXSEAÇ SERT SEXSEAÇ SERT SEXSEAÇ SERT SEXS SEVEN AĞZI SIKI BÜYÜK KALIN ALET SEVEN YALNIZ YAŞAYAN ÖZELLİKLE İRİ ĞÖGÜSLÜ ANKARA ANTALYA MANAVGAT KONYA CİVARI BAYANLARLA SIRDAŞ OLMAK ŞARTIYLA GÖRÜŞEBİLRİM SIFIR BEŞYÜZ OTUZALTI DOKUZYÜZOTUZİKİ YİRMİYEDİ ATMIŞYEDİ BY BY KÜÇÜK KIZLAR ARAMASIN HEMŞİRE ÖĞRETMENLER TERCİH EDİYORUM HOÇÇAKALIN

      Sil
  2. SELAM BEN İSKENDER 05374439447 KALIN UZUN YARAK MERAKLILARI AZGIN BAYANLAR HARIKA BIR BIRLIKTELIK YASAMAK ISTIYORSANIZ BENCE BU YARRAGI YEMEDEN DURMAYİN

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Hatay'dan Volkan ben 27 yaşında hafif esmer kişisel hijyenine çok önem veren slim fit vücut yapısına sahip kendini yetiştirmiş ne istediğini bilen açık sözlü net bir erkeğim. Olgun kadınlardan çok hoşlanıyorum saatlerce sevişip seks yapabilirim bir günde 6 defa ilişkiye girdiğimi bilirim. Gizliliğe aile kavramına çok dikkat ederim, benimle yaşanan benimle sır olarak kalır üçüncü bir ağızdan asla duyamazsınız özelimi paylaşmayı seven biri değilim emin olabilirsiniz buna, benimle tanışmak isteyen bayanlardan öncelikli ricam Hatay veya çevre illerde ikamet ediyor olmaları ve açık sözlü net olmaları, iyi bir dinleyiciyim sex partneri dışında da arkadaş dost sırdaş her şey olabilirim yeter ki işin içinde yalan dolan olmasın yalana asla tahammülüm yoktur. Benim sizin için hissettiklerim sizin de benim için hissettikleriniz başlangıçta çok önemlidir. Sex'e çok düşkünüm doyumsuzum kadınımı asla yatakta mutsuz bırakmam ama Bazen sadece sarılıp öylece yatmak da güzeldir. Şehveti yaşamayı ve yaşatmayı seven biriyim. Olgun ve mutsuz yalnız bayanlar şimdi kendinizden gerçekten eminseniz iletişim kurun benimle kıymetli zamanımızı boşa harcamayalım teşekkürler.0545 697 63 00

    YanıtlaSil
  4. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  5. Selam 43 yasinda bekar erkeğim ızmirliyim ne aradığını bilen çiftler yada tek bayanlar her şey seks değil benim için tanismak isterim sevgiler skype caco 774080/05323375290

    YanıtlaSil
  6. Hasan yaş 29 istanbul dan bayanlar gizlilik içinde görüşmekteyim dost ve arkadasa ihtiyacı olan bayanlar beni tanımak ister misiniz 05446262147

    YanıtlaSil
  7. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN

    YanıtlaSil
  8. Atesli liseli kızlar olgun bayanlar ve zayif olanlar 0545 606 99 17 sadece bayanlar ve liseli kızlar için whatsapp tan da msj atabilrsiniz

    YanıtlaSil
  9. Selamlar konya yada disindan bayanlar 1.83 boy esmerim 0530 760 48 00

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. GİZLİLİK İÇERISİNDE SEKS MUTLU OLMAK İSTEYEN HNMLAR İÇİNDEKİ ZEVKİ TATMAK İSTEYEN AZGIN DUL BAKIMLI KIZLAR FANTAZİ DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER VE SUBAY VE ASTSUBAY HNMLARI 24SAAT 22CMYLE EN AZ 4 POSTA GARANTİSİYLE UYGULAMALI OLARAK IHTINAYLA SİKİŞLERİMİZ ÜÇRETLİ TARIHE GECER BİLGİNİZE 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  12. slm ben hüseyin balikesir yas45 bekarim samimi ve gizlilik icinde buluşmak tanışmak konuşmak isterim tercihim balikesir ve yakınlardır evli ciftler bayanlar arayin tanışam beni arayanlar ne istediyini bilen arasın 0543 66 24 278

    YanıtlaSil
  13. Serkan Aydın. İstanbul'dan azgın bayanlarla görüşmek istoyorum

    YanıtlaSil
  14. karımın kiyafetlerini giyip aktif bir erkeğe pasif olmak isterim. sadece ciddi seyahat sorunu olmayan olgun arkadaş. ersanergun07@gmail.com mail atabilir.tel yaş yazabilir.

    YanıtlaSil
  15. Istanbul umraniye murat ben fantazi sex kaçamak macera heyecan isteyen bayanlar arayın veya mesaj atin bekliyorum gaylar ve erkekler asla aramasin 05468842185

    YanıtlaSil
  16. 507.053.63.33.slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri ve yakın çevresinden sanal deyil gerçekten görüşmek isteyen ve saatlarca amn gtn yalatmak isteyen ve hertürlü fantazi arayan azgın atesli ve doyumsuz heryastan bayanlar v aralarına sirdas dost guvenilir tek erkek arayan maddi sorunu olmayan özgür çiftler arasın ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas dost guvenilir biriyim ltf karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar men faatcilar ve kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil
  17. Gixlilige önem veren azgın dul bakımlı kulturlu hnmlar seks duskunu genc kızlar FANTAZI DÜSKÜNÜ EVLİ ÇİFTLER seks anlatılmaz yasanır dıyen cılgınlar 24SAAT 22cmyle en az 4 posta garantılı sıkıslerımız ÜÇRETLİ uygulamalı olarak yasanır bilginize 0534 489 55 20

    YanıtlaSil
  18. Mrb ben Mustafa yaşım 28 İzmirliyim.Lisans mezunuyum.Benim gibi üniversite mezunu ya da konuşması düzgün doğu kökenli olmayan kişilerle sohbet etmek ve görüntülü konuşmak istiyorum.Entel kişiler tercihimdir.WATSAP,SKYPE,LİNE,WİBER OLURSA daha iyi olur.Telefonum:0544 463 1941.SKYPE adresim sertsex_31@Hotmail.com asla gaylar aramasın.özelim açık.ses tonu etkileyici olması şart ya da fiziği güzel olmalı.evli bayan olabilir.yaş kriterim 18-35 arası olursa mutlu olurum.zevkli dakikalar bizi bekliyor.asla yapışan rahatsız eden tip değilim.etrafında kız mı yok derseniz değişik kişilerle olmak hoşuma gidiyor.ASLA GAYLAR ARAMASIN.KARISI İÇİN DE ERKEKLER ARAMASIN.

    YanıtlaSil
  19. Tekirdağ ve çevresi evli çiftler ve yanlız yasayan bayanlar ekleyebilirler.

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. sikilmek istiyorum , malatya ve çevresinden kendisine pasif olacağım aktif arkadaş arıyorum .erhanaksu125@gmail.com telefon yaş yazın. lütfen ciddi olan.

    YanıtlaSil
  22. Sosyal ve fiziksel olarak kendine güvenen, UNV. kapısı çalmış, prüzsüz tenli, ince belli, ayak bilekleri - parmakları ince, sexapeli yüksek, anal sexten ve double penetration dan ( iki erkekle aynı anda ) hoşlanan bir feminenlik varmı buralarda ?? ist dışı ve 50 - 55 kg üstü lütfen eklemesin skype dent343

    YanıtlaSil
  23. Selam Mersin'de n Arif ben 28 yaşındayım 1.75 boy esmer atletik vücutlu yım bekarım , bu numaram 05308995731 azgın dul bekar farketmez zevke zevk katalım boşalalım ohhhh

    YanıtlaSil
  24. SAMIMI OLGUN BAYANLAR ARAMAK İSTEYEN VARSA OZELE ACIKK
    0536 918 64 95
    0536 918 64 95 .

    YanıtlaSil
  25. Aramak isteyen olgun bayanlar aramak isteyen varsa ozele acikk 0536 918 64 95 .

    YanıtlaSil
  26. MERHABA BEN BUĞRA 28 YAŞINDA GENÇ AKTİF KARŞI TARAFI DAİMA MUTLU ETMEK İSTEYEN BİRİYİM. ISTANBUL MALTEPE'DE YAŞIYORUM. SOHBET VE ÇEVRE YAPMAK İÇİN BURDAYIM. WHATSAaP VE FACEBOOK'TA RESİMLERİMİ GÖREBİLİRSİNİZ. TATLI CİCİ BAYANLAR SİZLERİ BEKLİYORUM YAŞINIZ FARKETMEZ. (0554 114 74 11) HOŞÇAKALIN.....

    YanıtlaSil
  27. BAYANLAR ıst fırat mutsuz umutsuz eşinden ailesinden ve çevresinden ilgi goremiyen evliliği sikici citti dürüst ve gizli lige güvene saygıya Onem veren hayatına sirdas dertlesecek dost arkadas arayan unuttuğu kadınlık duygularını hissi zevki mutluluğu yaşamak paylaşmak isteyen seviyeli kendini bilen bekar evli veya dul evli çiftler BAYAN arkadas arıyorum 546 251 95 85 msj at çağrı at ara tanisalim seni zor durumda bırakmak isdemem msj arkadasida olabiliriz konuşabiliriz herşey SEKS değil gece gündüz ara msj at çağrı at çekinmeyin BAYANLAR hertürlü sohbete açığım BAYANLAR 546 251 95 85 bekliyorum 7 / 24 Ozel E açık yas sinirim yok BAYANLAR 5462519585 olgun BAYANLAR bekliyorum evlı cıftler arayın

    YanıtlaSil
  28. MERHABA, MUTSUZ VE DOYUMSUZ BAYANLAR... ADANA VE ÇEVRESİNDE YAŞAYAN REEL BİRLİKTELİK DÜŞÜNEN, GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN REEL İLİŞKİ ARAYAN SEKSTE SINIR TANIMAYAN VE NE İSTEDİĞİNİ BİLEN DOYUMSUZ BAYANLARI BEKLİYORUM...

    0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    MERHABA, BÜYÜK VE KALIN DÜŞÜNEN EVLİ ÇİFTLER ( FOTOĞRAF İSPATLI ) ARALARINA TEK ERKEK ARAYAN EVLİ ÇİFTLERE 3. OLURUM... 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR NOT: DENEYİMLİ VE TECRÜBELİ TEK ERKEĞİM ! SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    * GRUP SEKS FANTEZİSİNİ GERÇEKLEŞTİRME DÜŞÜNCESİNDE OLAN KARARLI SAMİMİ PAYLAŞIMA AÇIK GİZLİLİGE VE GÜVENE ÖNEM VERENLER

    * EVLİ ÇİFTLERE 3. TEK ERKEĞİM !

    * EVLİ ÇİFTLER ARADIĞINIZ FANTEZİLER BENDE...

    * KOCASININ YANINDA BAŞKA BİR TENE DOKUNMA ARZUSU OLAN

    * TOST OLMAYI ARZULAYAN BAYANLAR

    * KARISI GÖZLERİNİN ÖNÜNDE BAŞKA BİR TENE DOKUNURKEN ALDIĞI HAZZI GÖRMEK İSTEYEN BEYLER

    * SİZİ TANIYAN SİZİN HASSASİYETİNİZİ BİLEN GİZLİLİĞE VE GÜVENE ÖNEM VEREN DENEYİMLİ GÜVENİLİR SIRDAŞ SAMİMİ OLARAK TANIŞMAK İSTEYENLER

    * 0545 352 25 52 ÖZELE AÇIK ! WHATSAPP VAR SKYPE ™: DOST_ERKEK01

    YanıtlaSil